Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Full Tilt - Seth Morrison
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="daave" data-source="post: 623671" data-attributes="member: 83606"><p>Lånar tråden lite:</p><p></p><p>Har även jag fått upp ögonen för denna skönheten.</p><p>Gör min andra säsong och håller mig till 90% i offpist. Resten i pist och ytterst lite park. Kör mycket skogsåkning men gillar även stora berg och BC kickers. </p><p>Anser mig själv vara en ganska erfaren skidåkare, med cirka 130-150 puderdagar i bagaget.</p><p></p><p>Prövade pjäxan i butik idag och tyckte den satt riktigt jävla bra. Har ganska breda fötter men hade perfekt med plats även i sidled. Tror också jag fick ett riktigt bra pris på dem: 300E som kan sänkas ytterligare lite med en smula vilja.</p><p></p><p>Åker idag på ett par utnötta Salomon X-wave flex 90. Tycker denna pjäxan är för mjuk för mig nuförtiden, dock sitter den bra men anser den vara alldeles för mjuk.</p><p></p><p>Vad tror ni? Är den för mjuk/hård för mig? Passar den mitt användningsområde? Fungerar den för kortare turer (åker på obsethed med dukes)?</p><p></p><p>Släng gärna med tips om andra pjäxor!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="daave, post: 623671, member: 83606"] Lånar tråden lite: Har även jag fått upp ögonen för denna skönheten. Gör min andra säsong och håller mig till 90% i offpist. Resten i pist och ytterst lite park. Kör mycket skogsåkning men gillar även stora berg och BC kickers. Anser mig själv vara en ganska erfaren skidåkare, med cirka 130-150 puderdagar i bagaget. Prövade pjäxan i butik idag och tyckte den satt riktigt jävla bra. Har ganska breda fötter men hade perfekt med plats även i sidled. Tror också jag fick ett riktigt bra pris på dem: 300E som kan sänkas ytterligare lite med en smula vilja. Åker idag på ett par utnötta Salomon X-wave flex 90. Tycker denna pjäxan är för mjuk för mig nuförtiden, dock sitter den bra men anser den vara alldeles för mjuk. Vad tror ni? Är den för mjuk/hård för mig? Passar den mitt användningsområde? Fungerar den för kortare turer (åker på obsethed med dukes)? Släng gärna med tips om andra pjäxor!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Full Tilt - Seth Morrison
Tillbaka
Topp