Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Full Tilt - Seth Morrison
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ingelstroem" data-source="post: 623740" data-attributes="member: 83209"><p>Jag kör med Seth Morrison pjäxan och även om jag är ganska liten, väger mellan 65 och 70 kg, så tycker jag den passar mig perfekt i det jag använder den för. Har åkt allt mellan bottenlöst till stenhårt uppkörd offpist till nästan svensk vårsnö med dem. Har även turat en hel del med dem i Roger's pass och Kicking Horse backcountry, knäpper bara spännet över själva foten och sen går det hur bra som helst. 300E är sen ett rikigt bra pris på dem då jag pröjsade runt 5000 för mina. </p><p></p><p>Det är framåt eftermiddagen när orken tryter som det inte är jättekul att ha en stenhård pjäxa då man måste trycka på rätt bra för att få bäst respons från den. Annars så är det lätt den bästa pjäxan jag använt även om det tog närmare 20 skiddagar för att vänja mig med den. </p><p></p><p>Hoppas att detta ska hjälpa dig daave</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ingelstroem, post: 623740, member: 83209"] Jag kör med Seth Morrison pjäxan och även om jag är ganska liten, väger mellan 65 och 70 kg, så tycker jag den passar mig perfekt i det jag använder den för. Har åkt allt mellan bottenlöst till stenhårt uppkörd offpist till nästan svensk vårsnö med dem. Har även turat en hel del med dem i Roger's pass och Kicking Horse backcountry, knäpper bara spännet över själva foten och sen går det hur bra som helst. 300E är sen ett rikigt bra pris på dem då jag pröjsade runt 5000 för mina. Det är framåt eftermiddagen när orken tryter som det inte är jättekul att ha en stenhård pjäxa då man måste trycka på rätt bra för att få bäst respons från den. Annars så är det lätt den bästa pjäxan jag använt även om det tog närmare 20 skiddagar för att vänja mig med den. Hoppas att detta ska hjälpa dig daave [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Full Tilt - Seth Morrison
Tillbaka
Topp