Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Full Tilt sulor, vilka är kompatibla med mina bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rustie" data-source="post: 1213623" data-attributes="member: 163722"><p>Kanon med artikeln ju!</p><p></p><p>Men herrgard båda är nog ändå inte vanliga alpinsulor..? NU hittade jag väl dolda märkningar på sulorna, märkligt har fingranskat dem halva eftermiddagen utan att hitta. :D</p><p></p><p>De monterade är ISO 9523 och är lite rundade och de lösa är ISO 5355 och är plattare.</p><p></p><p>Jag byter väl till alpinsulorna då, så är det säkert rätt...?</p><p></p><p>Artikeln var till hjälp, där stod det om sulornas rundade vd platta profil, något som inte alls var tydligt i manualen till bindningen. Där hade de bara illustrerat sultyperna endimensionell platt på, det var omöjligt att se, inget liknade dessa. Profilillustration hade varit bättre.</p><p></p><p>Någon som vet om jag kan använda ISO 9523-sulorna till de här två bindningarna ändå, som jag förstått det kan det finnas gränsfall? Annars kör jag på alpinsulorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rustie, post: 1213623, member: 163722"] Kanon med artikeln ju! Men herrgard båda är nog ändå inte vanliga alpinsulor..? NU hittade jag väl dolda märkningar på sulorna, märkligt har fingranskat dem halva eftermiddagen utan att hitta. :D De monterade är ISO 9523 och är lite rundade och de lösa är ISO 5355 och är plattare. Jag byter väl till alpinsulorna då, så är det säkert rätt...? Artikeln var till hjälp, där stod det om sulornas rundade vd platta profil, något som inte alls var tydligt i manualen till bindningen. Där hade de bara illustrerat sultyperna endimensionell platt på, det var omöjligt att se, inget liknade dessa. Profilillustration hade varit bättre. Någon som vet om jag kan använda ISO 9523-sulorna till de här två bindningarna ändå, som jag förstått det kan det finnas gränsfall? Annars kör jag på alpinsulorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Full Tilt sulor, vilka är kompatibla med mina bindningar?
Tillbaka
Topp