Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fullface och offpiståkning bra eller anus!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 802128" data-attributes="member: 35991"><p>Fick för mig att jag skulle ha en full face hjälm förrförra säsongen, var visserligen inte Sweets variant utan en från Giro. Tvivlar inte på att den skyddar bättre och tyckte inte det var speciellt jobbigt att åka med, vad som däremot är riktigt enerverande är att när folk inte ser munnen får de plötsligt väldigt svårt att höra vad man säger...</p><p>Ganska otippat problem tyckte jag, men värt att fundera på. Det andra är väl känslan av att vara så fett overkill när man bara glider runt och letar snö.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 802128, member: 35991"] Fick för mig att jag skulle ha en full face hjälm förrförra säsongen, var visserligen inte Sweets variant utan en från Giro. Tvivlar inte på att den skyddar bättre och tyckte inte det var speciellt jobbigt att åka med, vad som däremot är riktigt enerverande är att när folk inte ser munnen får de plötsligt väldigt svårt att höra vad man säger... Ganska otippat problem tyckte jag, men värt att fundera på. Det andra är väl känslan av att vara så fett overkill när man bara glider runt och letar snö. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fullface och offpiståkning bra eller anus!
Tillbaka
Topp