Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fullrockade skidor för turåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 802257" data-attributes="member: 13863"><p>Jo ... jag har har nyss beställt ett par K2 Sidestash (Dynafit, Skarjärn, K2-skins) från vår Tûska vän. En skida som har 108 mm midja, tiprocker och normalspann. Men ... började fundera på om jag kanske fegar ...?</p><p></p><p>/MM</p><p></p><p>PS! Rör sig om dagsturer, från "vägen" eller "över krönet" från liften ... det sistnämnda innebär ju ibland att man hamnar i vildmarken och får en skön klättring för att nå civilisationen igen. DS.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 802257, member: 13863"] Jo ... jag har har nyss beställt ett par K2 Sidestash (Dynafit, Skarjärn, K2-skins) från vår Tûska vän. En skida som har 108 mm midja, tiprocker och normalspann. Men ... började fundera på om jag kanske fegar ...? /MM PS! Rör sig om dagsturer, från "vägen" eller "över krönet" från liften ... det sistnämnda innebär ju ibland att man hamnar i vildmarken och får en skön klättring för att nå civilisationen igen. DS. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fullrockade skidor för turåkning?
Tillbaka
Topp