Fulltilt konflict

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 50799
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 50799

Guest
Fulltilt konflict
Hej hej har hittat ett par Fulltilt konflict Pjäxor till ett bra pris. Har dock aldrig testat dessa pjäxor men har hört att dom finns på alpingaraget i sthlm och tror att jag har sett dom på Åre skidsport stämmer det? Undrar också om dom har pjäxorna är bra för min åk stil. Jag åker Puder pist och park och är väll en medelbra åkare. Har haft en del problem med benhinnorna och har hört att Fulltilt pjäxorna ska va bra då?

Senast redigerad av en moderator:
Fulltilt konflict
att dom är bra för benhinnorna råder väl delade meningar om verkar det som. Jag själv hade lite problem med benhinnor på min första säsong i whistler men blev av med det till i år då jag bytte till Fulltil BBPro. Karln däremot fick inte så mkt hjälp av nya pjäxor som han hade hoppats på. Så.....det verkar vara rätt individuellt det dära.

Fulltilt konflict
Prioritet 1 för pjäxor är passform. Stämmer inte detta sà kan du àka max 10 minuter. Pjäxor testas pà fot innan de köps!!!!! Alltid!!!!!

Benhinnor.....bra passform pà pjäxan och rätt försäsongsträning funkar utmärkt.....sök i forumet sà hittar du massvis.

Fulltilt konflict
Passformen på Fulltilt är mkt smal. 98mm är den i lästen. men tom jag som har feta fötter, 105) har med lite hjälp av lästning fått ett par pjäxor som sitter skönast i världen!
Innerskon är en sk intuition liner och formar sig grymt bra kring foten. Den är dessutom gött varm :D

Tillbaka
Topp