Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fulltilt vs Dalbellos
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 379781" data-attributes="member: 32948"><p>Var hos Adrenalin i Luleå går och stoppade foten i en FullTilt Camo. </p><p>Pjukkan ser ju onekligen lite plastig ut och är ganska duktigt ful, men kändes väldigt solid i mitt ytterst ovetenskapliga butikstest. Det enda jag störde mig på var att linerns kant tryckte som F*N på smalbenets utsida... Detta formar sig självklart när man värmer innerskon. </p><p></p><p>Ni som åker med liknande överlappnings-innerskor - märker man av den skarven efter "bakning" av innerskon? </p><p>Självklart vet jag att innerskon formar sig ganska mycket efter värmning, men jag är lite rädd för att jag fortfarande skulle känna av den skarven om jag skulle gå på ett par FT...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 379781, member: 32948"] Var hos Adrenalin i Luleå går och stoppade foten i en FullTilt Camo. Pjukkan ser ju onekligen lite plastig ut och är ganska duktigt ful, men kändes väldigt solid i mitt ytterst ovetenskapliga butikstest. Det enda jag störde mig på var att linerns kant tryckte som F*N på smalbenets utsida... Detta formar sig självklart när man värmer innerskon. Ni som åker med liknande överlappnings-innerskor - märker man av den skarven efter "bakning" av innerskon? Självklart vet jag att innerskon formar sig ganska mycket efter värmning, men jag är lite rädd för att jag fortfarande skulle känna av den skarven om jag skulle gå på ett par FT... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fulltilt vs Dalbellos
Tillbaka
Topp