Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fulltilt vs Dalbellos
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 379950" data-attributes="member: 15091"><p>Nog är det så, hälgreppet på Conform'able är helt jävla sjukt bra, mina hälar sitter som i skruvstäd, 247. De är också jäkligt tighta i övrigt, nästan för tighta kan jag känna ibland.</p><p></p><p>Jag har dock inte haft samma problem som Nojlas med att avlastningen blir för långt ner på foten. Detta tror jag är en kombination av det bra hälgreppet, Booster straps samt något starkare muskler, jämfört med innan, runt skenbenet. För det ska nämnas, jag hade väldigt lite problem med ömmande underben ifjol. </p><p>MEN de är helt sjukt jävla kalla, trots att jag har värmare monterade. Pga den tighta fiten kan jag dessutom inte få på mig de om de inte vart på pjäxblås hela natten, då skulle jag förmodligen bryta fotleden.</p><p></p><p>Därför är jag nära på helt inne att köra antingen Krypton Pro eller Humla Pro till vintern, beroende på vilken som passar min fot bäst.</p><p></p><p>105 mm bred läst, och du hade inga problem att få plats i de? Konflict/Camo/BB Pro ska ju alla ha samma läst, 98 mm, och även samma utrymme i övrigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 379950, member: 15091"] Nog är det så, hälgreppet på Conform'able är helt jävla sjukt bra, mina hälar sitter som i skruvstäd, 247. De är också jäkligt tighta i övrigt, nästan för tighta kan jag känna ibland. Jag har dock inte haft samma problem som Nojlas med att avlastningen blir för långt ner på foten. Detta tror jag är en kombination av det bra hälgreppet, Booster straps samt något starkare muskler, jämfört med innan, runt skenbenet. För det ska nämnas, jag hade väldigt lite problem med ömmande underben ifjol. MEN de är helt sjukt jävla kalla, trots att jag har värmare monterade. Pga den tighta fiten kan jag dessutom inte få på mig de om de inte vart på pjäxblås hela natten, då skulle jag förmodligen bryta fotleden. Därför är jag nära på helt inne att köra antingen Krypton Pro eller Humla Pro till vintern, beroende på vilken som passar min fot bäst. 105 mm bred läst, och du hade inga problem att få plats i de? Konflict/Camo/BB Pro ska ju alla ha samma läst, 98 mm, och även samma utrymme i övrigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fulltilt vs Dalbellos
Tillbaka
Topp