Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fulltilt vs Dalbellos
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 419329" data-attributes="member: 15091"><p>Efter att ifjol ha frusit galet mycket, i mina Conform'able, nästan varje dag var det dags för en förändring.</p><p>Så fort jag kom till Salt Lake City precis innan nyår sökte jag upp första bästa återförsäljare av FT och köpte mig ett par Bumble Bee Pro. Väl i Jackson Hole gjorde jag ett par sulor på Wildernest Sports som blev sjukt bra. Helt annorlunda procedur mot tidigare Conform'able-sulor jag gjort trots att även dessa sulor i grund och botten var Conform'able.</p><p></p><p>Det första jag märkte med pjäxorna var hur lätta de är att komma i, och de behövde inte ens vara varma. Faktumet att de flexar så mycket mer framåt än en vanlig överlappspjäxa var något ovant till en början men gjorde underverk för mina underben från dag 1. Intuition-innerskorna är otroligt bekväma och varma samtidigt som de ger bra kraftöverföring och respons. Hälgreppet är inte lika tight och bra som Conform'able dock.</p><p></p><p>För den typ av åkning jag utövar är FT helt outstanding. Jag önskar bara att jag hakat på 3-dels pjuk tåget tidigare. Jag åker samt hoppar och studsar på det mesta jag ser i det mjuka och parken men desto mindre isig pist och banåkning </p><p></p><p>Se <a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=45589&p=1#r420953" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=45589&p=1#r420953</a> för en mer utförlig rapport på FT.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 419329, member: 15091"] Efter att ifjol ha frusit galet mycket, i mina Conform'able, nästan varje dag var det dags för en förändring. Så fort jag kom till Salt Lake City precis innan nyår sökte jag upp första bästa återförsäljare av FT och köpte mig ett par Bumble Bee Pro. Väl i Jackson Hole gjorde jag ett par sulor på Wildernest Sports som blev sjukt bra. Helt annorlunda procedur mot tidigare Conform'able-sulor jag gjort trots att även dessa sulor i grund och botten var Conform'able. Det första jag märkte med pjäxorna var hur lätta de är att komma i, och de behövde inte ens vara varma. Faktumet att de flexar så mycket mer framåt än en vanlig överlappspjäxa var något ovant till en början men gjorde underverk för mina underben från dag 1. Intuition-innerskorna är otroligt bekväma och varma samtidigt som de ger bra kraftöverföring och respons. Hälgreppet är inte lika tight och bra som Conform'able dock. För den typ av åkning jag utövar är FT helt outstanding. Jag önskar bara att jag hakat på 3-dels pjuk tåget tidigare. Jag åker samt hoppar och studsar på det mesta jag ser i det mjuka och parken men desto mindre isig pist och banåkning Se [URL]https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=45589&p=1#r420953[/URL] för en mer utförlig rapport på FT. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fulltilt vs Dalbellos
Tillbaka
Topp