Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fulltilt vs Dalbellos
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 419529" data-attributes="member: 49358"><p>Håller med kossan. Mkt bra pjäxor. INte så tight i hälen som man kanske hade velat ha den..men det går ju att fixa till. Det enda som jag har märkt som är lite trist är att själva tungan kan vara lite jobbigt. Den har en tendens till att vilja åka bak lite ist för att sitta kant i kant i fram. Det gör att trycket kan bli lite skumt på foten. Men vafan....</p><p>Pjäxan är grym. Har inte haft några större problem med dom alls..trots att jag har en ganska bred fot...105mm. </p><p>Så för fan! köp FT pjuck. Ni kommer inte ångra er!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 419529, member: 49358"] Håller med kossan. Mkt bra pjäxor. INte så tight i hälen som man kanske hade velat ha den..men det går ju att fixa till. Det enda som jag har märkt som är lite trist är att själva tungan kan vara lite jobbigt. Den har en tendens till att vilja åka bak lite ist för att sitta kant i kant i fram. Det gör att trycket kan bli lite skumt på foten. Men vafan.... Pjäxan är grym. Har inte haft några större problem med dom alls..trots att jag har en ganska bred fot...105mm. Så för fan! köp FT pjuck. Ni kommer inte ångra er! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fulltilt vs Dalbellos
Tillbaka
Topp