Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Funäsdalen, Idre, Björnrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="leffemangan" data-source="post: 1080939" data-attributes="member: 42752"><p>Björnrikes 470 höjdmeter med en lift är svåra att slå i Sverige. Sedan är de två backarna på varsin sida Grizzlyliften perfekta för carving också. </p><p></p><p>Trysil är också en höjdare om man ska hålla sig i pisten, fler bra brantare backar än tex Vemdalsområdet. Bara tre mil till gränsen så man kan bo på svenska sidan om man vill pendla lite, eller kombinera med Stöten alt Branäs sista dagen på väg hem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="leffemangan, post: 1080939, member: 42752"] Björnrikes 470 höjdmeter med en lift är svåra att slå i Sverige. Sedan är de två backarna på varsin sida Grizzlyliften perfekta för carving också. Trysil är också en höjdare om man ska hålla sig i pisten, fler bra brantare backar än tex Vemdalsområdet. Bara tre mil till gränsen så man kan bo på svenska sidan om man vill pendla lite, eller kombinera med Stöten alt Branäs sista dagen på väg hem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Funäsdalen, Idre, Björnrike
Tillbaka
Topp