Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Funäsdalsberget, offpist på branten mot byn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schaerstroem" data-source="post: 424083" data-attributes="member: 31670"><p>Kyrkrännan ja!</p><p>Jag var i funäs under vecka 10, vilket var helt fantastiskt! Väldigt mkt snö och det fortsatte med att snöa varje dag. Skogsåkningen i ramund var riktigt bra btw.</p><p>Jag och brorsan avslutade en bra skiddag med kyrkorännan, vilket blev en possitiv överaskning! Återigen mkt snö och endast en åkare som varit där innan oss. Kul avslutning!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schaerstroem, post: 424083, member: 31670"] Kyrkrännan ja! Jag var i funäs under vecka 10, vilket var helt fantastiskt! Väldigt mkt snö och det fortsatte med att snöa varje dag. Skogsåkningen i ramund var riktigt bra btw. Jag och brorsan avslutade en bra skiddag med kyrkorännan, vilket blev en possitiv överaskning! Återigen mkt snö och endast en åkare som varit där innan oss. Kul avslutning! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Funäsdalsberget, offpist på branten mot byn
Tillbaka
Topp