Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fundering ang slalomcarvers
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 277795" data-attributes="member: 46762"><p>De ökar på svängradien rejält för storslalomskidorna... 21 meter med sådana högrestandalagg var ju acceptabelt om man är vanlig skidåkare med god teknik och ork, men med 23 och 27 i minimum... Näe, då blir det för mycket tycker jag! Satan vad det lär gå fort innan man kan ligga och pressa svängarna med herrlagg. Och mjölksyran kommer väl som ett brev på posten!</p><p></p><p>Notera att jag inte bara fokuserar på svängradie... 27 meter med friåkningsskida är en sak, här är det ju racelagg som är gjorda för att gå på kant, inte sladdas runt...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 277795, member: 46762"] De ökar på svängradien rejält för storslalomskidorna... 21 meter med sådana högrestandalagg var ju acceptabelt om man är vanlig skidåkare med god teknik och ork, men med 23 och 27 i minimum... Näe, då blir det för mycket tycker jag! Satan vad det lär gå fort innan man kan ligga och pressa svängarna med herrlagg. Och mjölksyran kommer väl som ett brev på posten! Notera att jag inte bara fokuserar på svängradie... 27 meter med friåkningsskida är en sak, här är det ju racelagg som är gjorda för att gå på kant, inte sladdas runt... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fundering ang slalomcarvers
Tillbaka
Topp