Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Funderingar kring splitboard och hårdskor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kung-Stalle" data-source="post: 1334666" data-attributes="member: 106118"><p>Tjena!</p><p></p><p>Efter att ständigt bli ifrånsprungen av mina skidåkande polare så börjar jag snegla lite på det här med hårdskor till splitboarden. Men jag har så många funderingar...</p><p></p><p>Först pjäxorna... är det likadana pjäxor som för skidtouring? Jag såg ett test där de hade flera olika Atomic-pjäxor för splitboarding men går man till Atomics hemsida då listas de som vanliga skitouringpjäxor. Kan man använda skitouringpjäxor till splitboarding?</p><p></p><p>Sen har man ju ofta pinnbindning/techbindning till fästet när man skall gå uppför...funkar vilken alpin techbindning som helst att montera i de två inseartsen man har på splitboarden? Eller har alla alpina techbindningar olika antal skruvhål?</p><p></p><p>Det var det jag funderade på initialt...</p><p></p><p>Stalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kung-Stalle, post: 1334666, member: 106118"] Tjena! Efter att ständigt bli ifrånsprungen av mina skidåkande polare så börjar jag snegla lite på det här med hårdskor till splitboarden. Men jag har så många funderingar... Först pjäxorna... är det likadana pjäxor som för skidtouring? Jag såg ett test där de hade flera olika Atomic-pjäxor för splitboarding men går man till Atomics hemsida då listas de som vanliga skitouringpjäxor. Kan man använda skitouringpjäxor till splitboarding? Sen har man ju ofta pinnbindning/techbindning till fästet när man skall gå uppför...funkar vilken alpin techbindning som helst att montera i de två inseartsen man har på splitboarden? Eller har alla alpina techbindningar olika antal skruvhål? Det var det jag funderade på initialt... Stalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Funderingar kring splitboard och hårdskor
Tillbaka
Topp