Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Funderingar på NTN-paket
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lmk30" data-source="post: 1083145" data-attributes="member: 50635"><p>Håller med om outlaw-bindningen. Sjukt bra! Tyvärr hade versionen jag testade inte några skistoppers men misstänker att det kommit nu. Verkligen bra bindning som ger riktigt bra kantkontroll då den är väldigt styv i sidled, flexet är dock inte för hårt framåt. Känns mkt mer precisa än mina ntn freedom och freeride.</p><p></p><p>Egentligen borde du kunna köpa vilken som helst all mountain skida med lite kortare radie och kanske inte det allra styvaste flexet. Misstänker att du skulle gilla en lite poppigare skida än en charger- variant. I det segmentet borde det finnas massor att välja på! </p><p></p><p>Pjäxorna handlar mest om vilka som passar din fot. Ingen jätteskillnad i kvalitet i övrigt. Passar scarpan så ta den. Åker själv på tx pro sedan några säsonger och är mkt nöjd!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lmk30, post: 1083145, member: 50635"] Håller med om outlaw-bindningen. Sjukt bra! Tyvärr hade versionen jag testade inte några skistoppers men misstänker att det kommit nu. Verkligen bra bindning som ger riktigt bra kantkontroll då den är väldigt styv i sidled, flexet är dock inte för hårt framåt. Känns mkt mer precisa än mina ntn freedom och freeride. Egentligen borde du kunna köpa vilken som helst all mountain skida med lite kortare radie och kanske inte det allra styvaste flexet. Misstänker att du skulle gilla en lite poppigare skida än en charger- variant. I det segmentet borde det finnas massor att välja på! Pjäxorna handlar mest om vilka som passar din fot. Ingen jätteskillnad i kvalitet i övrigt. Passar scarpan så ta den. Åker själv på tx pro sedan några säsonger och är mkt nöjd! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Funderingar på NTN-paket
Tillbaka
Topp