Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Funderingar på skidanläggningar i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 196374"><p>Hejsan här kommer mitt förslag.</p><p></p><p></p><p>1. Narvik utan frågan. Är förmodligen Skandinaviens bäst berg. Sjukt bra off-pist lätt tillgänligt, inget folk. Mycket gående?? Tycker jag inte. Inte mer än i gränsen.</p><p></p><p>2. Är två olika sorters åkning i Björkis och Riksgränsen. Är det dålig sikt i gränsen så ser du verkligen ingenting. Det bästa du skulle göra är att köpa liftkortet som gäller i Abisko, Björkliden, Riksgränsen, Narvik. Då kan du ju välja vart du vill åka beronde på väder och humör. Björkliden skaa få en grym park till vintern tex. Abiskos lift är långsam som sagt men det är grym åkning där iaf. Gränsen är alltid gränsen!! Och Narvik se svaret ovan för!</p><p></p><p>3. Har inte varit där men alla som har det säger att gränsen är bättre.</p><p></p><p>4. Fråga Pastorn1 här på Freeride. Han är local där så han har sten koll på Kittel.</p><p></p><p>5. Undvik Chamonix om du vill undvika svenskar. Schweiz är inte billigt, Österike är billigt och bra, Likså Italien. Skulle säga Avoriz.</p><p></p><p>Hasse "Mute"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 196374"] Hejsan här kommer mitt förslag. 1. Narvik utan frågan. Är förmodligen Skandinaviens bäst berg. Sjukt bra off-pist lätt tillgänligt, inget folk. Mycket gående?? Tycker jag inte. Inte mer än i gränsen. 2. Är två olika sorters åkning i Björkis och Riksgränsen. Är det dålig sikt i gränsen så ser du verkligen ingenting. Det bästa du skulle göra är att köpa liftkortet som gäller i Abisko, Björkliden, Riksgränsen, Narvik. Då kan du ju välja vart du vill åka beronde på väder och humör. Björkliden skaa få en grym park till vintern tex. Abiskos lift är långsam som sagt men det är grym åkning där iaf. Gränsen är alltid gränsen!! Och Narvik se svaret ovan för! 3. Har inte varit där men alla som har det säger att gränsen är bättre. 4. Fråga Pastorn1 här på Freeride. Han är local där så han har sten koll på Kittel. 5. Undvik Chamonix om du vill undvika svenskar. Schweiz är inte billigt, Österike är billigt och bra, Likså Italien. Skulle säga Avoriz. Hasse "Mute" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Funderingar på skidanläggningar i vinter?
Tillbaka
Topp