Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
funderingar,tankar,frågor,spons
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillaan" data-source="post: 486761" data-attributes="member: 74329"><p>Hej alla</p><p></p><p>jo, jag är en såndär tjej och tycker det är sjukt gött o hänga i parkerna på vintrarna . men har lite funderingar över varför det är så få tjejer som gör samma sak som jag!? har nästan aldrig stött på någon tjej i parken.. har inte brytt mej om det så mycket . har liksom trivts med o glida runt med killarna. men på ett sett hade det vatt kul o ha någon tjej som är intresserad oxå, som kan peppa o puscha en på ett annat sätt liksom. !så varför är det såhär? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> varför så lite tjejer? Kom igen.. FLER tjejer till parkerna ! =)</p><p></p><p>Ännu en till fundering. är det svårt att få sponsor när man är tjej o hur ska man ta sej till? o "vad" behöver man kunna? visst svårt att säga. men på ett ungefär. =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillaan, post: 486761, member: 74329"] Hej alla jo, jag är en såndär tjej och tycker det är sjukt gött o hänga i parkerna på vintrarna . men har lite funderingar över varför det är så få tjejer som gör samma sak som jag!? har nästan aldrig stött på någon tjej i parken.. har inte brytt mej om det så mycket . har liksom trivts med o glida runt med killarna. men på ett sett hade det vatt kul o ha någon tjej som är intresserad oxå, som kan peppa o puscha en på ett annat sätt liksom. !så varför är det såhär? ;) varför så lite tjejer? Kom igen.. FLER tjejer till parkerna ! =) Ännu en till fundering. är det svårt att få sponsor när man är tjej o hur ska man ta sej till? o "vad" behöver man kunna? visst svårt att säga. men på ett ungefär. =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
funderingar,tankar,frågor,spons
Tillbaka
Topp