Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
funderingar,tankar,frågor,spons
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Claar" data-source="post: 486852" data-attributes="member: 35205"><p>intressant. Hade en kille frågat om spons så hade det kommit många oseriösa inlägg om detta. Kanske är detta en liten förbättring på freeride, eller så är det för att det är en tjej som frågar. </p><p></p><p>Angående dina tankar tycker jag du har helt rätt när det gäller fler tjejer i parken. det är kul att se tjejer som jibbar, tycker det är riktigt fränt. tyvärr finns det ju inte så många, men förhoppningsvis blir det fler och fler <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Claar, post: 486852, member: 35205"] intressant. Hade en kille frågat om spons så hade det kommit många oseriösa inlägg om detta. Kanske är detta en liten förbättring på freeride, eller så är det för att det är en tjej som frågar. Angående dina tankar tycker jag du har helt rätt när det gäller fler tjejer i parken. det är kul att se tjejer som jibbar, tycker det är riktigt fränt. tyvärr finns det ju inte så många, men förhoppningsvis blir det fler och fler :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
funderingar,tankar,frågor,spons
Tillbaka
Topp