Det beror ju helt och hållet på om du vill ha en hård bindning lr en mjuk??lossev sa:Är custom bindingarna bättre till parkåkning om man kör hopp och rails å sånt? eller är Cartell bättre? För om custom e bättre är de ju ingen idé att lägga ut mer på cartell isf.
Jag är ingen expert på detta, vill du ha ett riktigt proffsig svar fråga pinn han kan allt om Burtons grejer.lossev sa:Men om jag säger såhär då.. jag kommer nog köra lite mer svarta hopp, och förmodligen köra större och större och större hela tiden.. kanske ska ha cartell då eller?
snälla svara.. ska beställa nu :P
Va? Bara Burton boards har ICS, så då MÅSTE man ha Burton om det är ics ju, även Forum funkar och union sägs funka hyffsat med ics plattor också.Snowgod sa:Ja, Burton funkar så länge det inte är ICS.
Det stämmer. Rörde ihop förkortningarna lite. Ursäkta.Coldis sa:Va? Bara Burton boards har ICS, så då MÅSTE man ha Burton om det är ics ju, även Forum funkar och union sägs funka hyffsat med ics plattor också.Snowgod sa:Ja, Burton funkar så länge det inte är ICS.
Om bindningarna "har ics" är det EST bindningar och EST bindningar funkar bara till brädor med ICS. Vanliga Burton bindningar, även forum och sägs union, funkar på en bräda med ICS system när man använder plattan man får med brädan.![]()