Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Funkar detta ihop?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daavviie" data-source="post: 261457" data-attributes="member: 71236"><p>Som rubriken lyder vill jag ha era kommentarer och förslag om ett par lagg och pjäxors kombination med varandra.</p><p></p><p>Det är så att jag skall helst idag/imorgon lägga en beställning på sport-conrad.de. Jag tänkter då beställa: Völkl P60 GC Racing Motion LT Easystep samt ett par pjäxor. Saken är den, jag vet inte riktigt vilka pjäxör jag skall beställa, jag har en relativt smal fot. Om ni vet/kan ge mig lite förslag på pjäxor som är bra anpassade för smala fötter och en pjäxa som fungerar bra med "Motion LT Easystep" bindningen. </p><p></p><p>//Tack på förhand.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daavviie, post: 261457, member: 71236"] Som rubriken lyder vill jag ha era kommentarer och förslag om ett par lagg och pjäxors kombination med varandra. Det är så att jag skall helst idag/imorgon lägga en beställning på sport-conrad.de. Jag tänkter då beställa: Völkl P60 GC Racing Motion LT Easystep samt ett par pjäxor. Saken är den, jag vet inte riktigt vilka pjäxör jag skall beställa, jag har en relativt smal fot. Om ni vet/kan ge mig lite förslag på pjäxor som är bra anpassade för smala fötter och en pjäxa som fungerar bra med "Motion LT Easystep" bindningen. //Tack på förhand. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Funkar detta ihop?
Tillbaka
Topp