Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Funkar detta ihop?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daavviie" data-source="post: 261471" data-attributes="member: 71236"><p>Okej, drar ett par pjuks från sverige istället, mycket lättare. Ang skidorna, är 183 cm lång och väger 72 åker riktigt bra, kan ta mig ner från alla nedfarter osv och åker skidor 7-14 dagar per år. Är 20 år nu. Nästa år skall jag ta alperna säsong, så vill köpa mig ett par lagg nu från conrad nu. Funderar mellan:</p><p></p><p>Völkl P60 GC Racing Motion LT Easystep (172 cm)</p><p>Atomic SX:B5 + Neox 412 (175 eller 185)</p><p>Rossignol 8X Oversize (167)</p><p></p><p>Vilka skulle passa bäst för mig? Kan tillägga att jag kommer att vara mest där det är pistat och även en del i offpisten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daavviie, post: 261471, member: 71236"] Okej, drar ett par pjuks från sverige istället, mycket lättare. Ang skidorna, är 183 cm lång och väger 72 åker riktigt bra, kan ta mig ner från alla nedfarter osv och åker skidor 7-14 dagar per år. Är 20 år nu. Nästa år skall jag ta alperna säsong, så vill köpa mig ett par lagg nu från conrad nu. Funderar mellan: Völkl P60 GC Racing Motion LT Easystep (172 cm) Atomic SX:B5 + Neox 412 (175 eller 185) Rossignol 8X Oversize (167) Vilka skulle passa bäst för mig? Kan tillägga att jag kommer att vara mest där det är pistat och även en del i offpisten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Funkar detta ihop?
Tillbaka
Topp