Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Funkar iphone utomhus på vintern?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 1023778" data-attributes="member: 74439"><p>Jag har idag en S2:a, och hade jag bytt idag hade det blivit en S4 Active, storleken skiljer sig inte så mycket att du kommer att märka det efter en vecka. Men nu är det inte jag som ska byta utan du, och om storleken är viktig för dig så är väl S4 Mini det självklara valet.</p><p></p><p>Jämfört med Iphone 4 och 4s så tycker jag att hårdvaran i min gamla S2:a fortfarande är bättre, lättare att se i solljus, skärmen reagerar snabbare i kyla och går att använda med tunna stickade fingervantar. Ytterligare en stor fördel är att den har en fysisk knapp som man kan svara och lägga på med. Jag vet inte om Iphone 5 har denna funktionen, men att slippa dra av sig handsken när man får ett samtal ute i kyla är guld värt.</p><p></p><p>Sen är jag av den åsikten att Android är ljusår bättre än Ios, men det är i mycket en personlig smaksak vad man föredrar och hur man använder sina enheter. Att man är van vid det ena sedan tidigare tycker jag inte man ska låta sig påverkas av, då bägge är väldigt lätta att lära sig, inom en vecka är man igång som förut igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 1023778, member: 74439"] Jag har idag en S2:a, och hade jag bytt idag hade det blivit en S4 Active, storleken skiljer sig inte så mycket att du kommer att märka det efter en vecka. Men nu är det inte jag som ska byta utan du, och om storleken är viktig för dig så är väl S4 Mini det självklara valet. Jämfört med Iphone 4 och 4s så tycker jag att hårdvaran i min gamla S2:a fortfarande är bättre, lättare att se i solljus, skärmen reagerar snabbare i kyla och går att använda med tunna stickade fingervantar. Ytterligare en stor fördel är att den har en fysisk knapp som man kan svara och lägga på med. Jag vet inte om Iphone 5 har denna funktionen, men att slippa dra av sig handsken när man får ett samtal ute i kyla är guld värt. Sen är jag av den åsikten att Android är ljusår bättre än Ios, men det är i mycket en personlig smaksak vad man föredrar och hur man använder sina enheter. Att man är van vid det ena sedan tidigare tycker jag inte man ska låta sig påverkas av, då bägge är väldigt lätta att lära sig, inom en vecka är man igång som förut igen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Funkar iphone utomhus på vintern?
Tillbaka
Topp