Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Funkar iphone utomhus på vintern?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Toobien" data-source="post: 1023782" data-attributes="member: 126606"><p>Hårdvarumässigt är ju Samsungen betydligt bättre men för de flesta användare är ju det helt irrelevant eftersom praktiskt taget ingen, använder sin telefon fullt ut. Tittar man på möjligheten att använda röststyrning av telefonen finns ju det med både Android och IOS, (verkar som att de flesta tycker att det fungerar bättre på Android dessutom) så ur det perspektivet känns det lite hugget som stucket. </p><p>Jag har länge haft iphone men tänker byta märke nu för att jag tröttnat på det. För mig har det hela tiden fungerat bra förutom att touchen kan bli lite trög när det är kallt.</p><p>Hade jag vart dig skulle mitt val vara Iphone om du kör med apple på övriga prylar, dator, musikanläggning etc. Kör du windows skulle jag välja samsung därför att de fungerar bättre ihop.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Toobien, post: 1023782, member: 126606"] Hårdvarumässigt är ju Samsungen betydligt bättre men för de flesta användare är ju det helt irrelevant eftersom praktiskt taget ingen, använder sin telefon fullt ut. Tittar man på möjligheten att använda röststyrning av telefonen finns ju det med både Android och IOS, (verkar som att de flesta tycker att det fungerar bättre på Android dessutom) så ur det perspektivet känns det lite hugget som stucket. Jag har länge haft iphone men tänker byta märke nu för att jag tröttnat på det. För mig har det hela tiden fungerat bra förutom att touchen kan bli lite trög när det är kallt. Hade jag vart dig skulle mitt val vara Iphone om du kör med apple på övriga prylar, dator, musikanläggning etc. Kör du windows skulle jag välja samsung därför att de fungerar bättre ihop. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Funkar iphone utomhus på vintern?
Tillbaka
Topp