Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Funkar salomon scream ltd att åka på tillsvidare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 102682" data-attributes="member: 12483"><p>Scream LTD är en riktigt lyckad kombination av goda pistegenskaper och hyggliga off-pist prestanda. Jag talar då om lättviktiga personer som inte är alltför extrema i sin åkning. En normalskicklig åkare gillar dom förmodligen pga av sin mjukhet och Salomontypiska lättåkthet.</p><p></p><p>Min hustru, 55 kg, 158 lång, testade 170 cm i helgen i grynig pist och blev förtjust. Hon kunde förmodligen kört på 160 också. </p><p></p><p>En lång, tung person (180, 85 kg, typ) gillar förmodligen inte ett par 170:or alltså.</p><p></p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 102682, member: 12483"] Scream LTD är en riktigt lyckad kombination av goda pistegenskaper och hyggliga off-pist prestanda. Jag talar då om lättviktiga personer som inte är alltför extrema i sin åkning. En normalskicklig åkare gillar dom förmodligen pga av sin mjukhet och Salomontypiska lättåkthet. Min hustru, 55 kg, 158 lång, testade 170 cm i helgen i grynig pist och blev förtjust. Hon kunde förmodligen kört på 160 också. En lång, tung person (180, 85 kg, typ) gillar förmodligen inte ett par 170:or alltså. /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Funkar salomon scream ltd att åka på tillsvidare?
Tillbaka
Topp