Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Funkar salomon scream ltd att åka på tillsvidare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 102683" data-attributes="member: 32948"><p>När ni ändå diskuterar denna skida så kan jag ta upp en annan fråga:</p><p>Varför heter den Limited?</p><p>Den görs väl inte alls i begränsad upplaga? Den är väl massproducerad precis som alla andra skidor? </p><p>Är det möjligen ett flashigt försäljningsknep från salomon? De brukar ju vara bra på att namnge saker annars. Ta till exempel "Salomon Scream 10 X-trahot Pilot" eller "Salomon equipe 10 2V Pilot Race", det tar ju en kvart för dem att rulla av tungan! </p><p>Skulle inte förvåna mig om salomon släpper en "Salomon AK SuperRocket Extremely Limited UltraHot S-Lab Pilot"...</p><p></p><p>S-Lab:en är väl den enda av deras skidor som är LTD i så fall...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 102683, member: 32948"] När ni ändå diskuterar denna skida så kan jag ta upp en annan fråga: Varför heter den Limited? Den görs väl inte alls i begränsad upplaga? Den är väl massproducerad precis som alla andra skidor? Är det möjligen ett flashigt försäljningsknep från salomon? De brukar ju vara bra på att namnge saker annars. Ta till exempel "Salomon Scream 10 X-trahot Pilot" eller "Salomon equipe 10 2V Pilot Race", det tar ju en kvart för dem att rulla av tungan! Skulle inte förvåna mig om salomon släpper en "Salomon AK SuperRocket Extremely Limited UltraHot S-Lab Pilot"... S-Lab:en är väl den enda av deras skidor som är LTD i så fall... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Funkar salomon scream ltd att åka på tillsvidare?
Tillbaka
Topp