Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Funkar salomon scream ltd att åka på tillsvidare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 102684" data-attributes="member: 13863"><p>Tjaa! Enligt personalen på Stadium är Scream LTD en friåkningsvariant av 1080 (vilket inte låter helt osannolikt). Min grabb (14 år) har ett par 160 cm som tycks fungera riktigt bra såväl i offpist som i pist. De är förvånansvärt stabila även i isiga pister, tål bra med fart och håller skäret finfint.</p><p></p><p>Jag har inte testat själv och har därför svårt att uttala mig om skidans egenskaper, men min bedömning är att det är en lättåkt allroundskida till ett bra pris. Bör dock köras i fullängd. Dvs. kroppslängd och uppåt beroende av vikt, teknik och styrka. </p><p></p><p>That´s all kids! / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 102684, member: 13863"] Tjaa! Enligt personalen på Stadium är Scream LTD en friåkningsvariant av 1080 (vilket inte låter helt osannolikt). Min grabb (14 år) har ett par 160 cm som tycks fungera riktigt bra såväl i offpist som i pist. De är förvånansvärt stabila även i isiga pister, tål bra med fart och håller skäret finfint. Jag har inte testat själv och har därför svårt att uttala mig om skidans egenskaper, men min bedömning är att det är en lättåkt allroundskida till ett bra pris. Bör dock köras i fullängd. Dvs. kroppslängd och uppåt beroende av vikt, teknik och styrka. That´s all kids! / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Funkar salomon scream ltd att åka på tillsvidare?
Tillbaka
Topp