Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Funkar salomon scream ltd att åka på tillsvidare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joye" data-source="post: 102686" data-attributes="member: 30173"><p>En möjlighet är ju att Limited inte syftar på tillgången av skidan utan mer på dess åkegenskaper. Både Ace och MM hävdar ju att skidan fungerar för medelgoda åkare och inte för de mer extrema.</p><p></p><p>Jag tror inte att Salomon tänkte på detta när de namngav sin skida men det är ju en tolkning av det <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joye, post: 102686, member: 30173"] En möjlighet är ju att Limited inte syftar på tillgången av skidan utan mer på dess åkegenskaper. Både Ace och MM hävdar ju att skidan fungerar för medelgoda åkare och inte för de mer extrema. Jag tror inte att Salomon tänkte på detta när de namngav sin skida men det är ju en tolkning av det ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Funkar salomon scream ltd att åka på tillsvidare?
Tillbaka
Topp