Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Funktionella skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 329725" data-attributes="member: 12152"><p>När det gäller handskar så har jag efter år av sökande gett upp och insett att det inte finns några handskar som fungerar som jag vill. För lugn piståkning fungerar vilket skit som helst i princip, men för ovan nämnda varierande åkning/hike-dagar så har jag alltid minst ett par torra extrahandskar i ryggan som jag kan byta till när förstaparet blir blött. Ska man ut och tura längre sträckor gör man bäst i att ha med sig ett par tunnare fleecehandskar eller liknande för perioder med hård fysisk aktivitet. </p><p></p><p>Hållbarheten är en annan femma. Där kommer tex Hestras läderhandskar, som för övrigt är riktigt bra tycker jag, dessvärre oftast till korta. Handskar är liksom skidor... förbrukningsvaror.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 329725, member: 12152"] När det gäller handskar så har jag efter år av sökande gett upp och insett att det inte finns några handskar som fungerar som jag vill. För lugn piståkning fungerar vilket skit som helst i princip, men för ovan nämnda varierande åkning/hike-dagar så har jag alltid minst ett par torra extrahandskar i ryggan som jag kan byta till när förstaparet blir blött. Ska man ut och tura längre sträckor gör man bäst i att ha med sig ett par tunnare fleecehandskar eller liknande för perioder med hård fysisk aktivitet. Hållbarheten är en annan femma. Där kommer tex Hestras läderhandskar, som för övrigt är riktigt bra tycker jag, dessvärre oftast till korta. Handskar är liksom skidor... förbrukningsvaror. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Funktionella skidkläder
Tillbaka
Topp