Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Funktionella skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Giro" data-source="post: 329773" data-attributes="member: 38569"><p>Äntligen en tråd som det finns lite vett i. Mycket intressant att läsa vad ni har skrivit. Detta har även gett mig en inblick i vad jag ska köpa inför kommande säsong.</p><p></p><p>jag lägger till lite på handske saken... handskemärken som jag skulle rekommendera måste nog vara Hestra och kombi. Jag har själv haft olika märken genom mina år och jag tycker att Hestra eller kombi har haft de bästa handskarna. Själva kör jag på Jon Olssons pro model handske som är kombi tror jag (rätta mig ifall jag har fel). Måste säga att denna handske har stått ut i alla sorters väder. som jag har haft. Soligt, snöigt, kallt(typ 10minus), regnigt. Jag har inte känt att den har varit några problem.</p><p></p><p>Äntligen känns det som om att freeride kommer in på rätt köl igen. Eller är detta bara en tillfällighet? kanske har medlemmarna förstått att vi måste rusta upp freeride igen från grunden. </p><p></p><p>Tack för mig. hoppas detta fortsätter, kommer följa denna tråd med intresse och se hur länge den kan hålla innan den spårar ur? den kanske aldrig spårar ur?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Giro, post: 329773, member: 38569"] Äntligen en tråd som det finns lite vett i. Mycket intressant att läsa vad ni har skrivit. Detta har även gett mig en inblick i vad jag ska köpa inför kommande säsong. jag lägger till lite på handske saken... handskemärken som jag skulle rekommendera måste nog vara Hestra och kombi. Jag har själv haft olika märken genom mina år och jag tycker att Hestra eller kombi har haft de bästa handskarna. Själva kör jag på Jon Olssons pro model handske som är kombi tror jag (rätta mig ifall jag har fel). Måste säga att denna handske har stått ut i alla sorters väder. som jag har haft. Soligt, snöigt, kallt(typ 10minus), regnigt. Jag har inte känt att den har varit några problem. Äntligen känns det som om att freeride kommer in på rätt köl igen. Eller är detta bara en tillfällighet? kanske har medlemmarna förstått att vi måste rusta upp freeride igen från grunden. Tack för mig. hoppas detta fortsätter, kommer följa denna tråd med intresse och se hur länge den kan hålla innan den spårar ur? den kanske aldrig spårar ur? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Funktionella skidkläder
Tillbaka
Topp