Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Funktionella skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 329977" data-attributes="member: 46762"><p>Jag tror att jag har haft mina 3 säsonger, och det var först till denna säsongen som jag började vårda dem... De såg iofs. ut som två flådda nakenhundar, men det är inga hål i dem. Sen så har det kanske inte blivit så mycket slitande på dem tidigare, men vanskötta har de iaf. varit!</p><p></p><p>tompan14, för att inte det skall spåra ut totalt och vi köttar in oss totalt i Hestra så skall jag börja med att ge ett svar/tips om kläder. Jag kör Norröna, har haft jackan i två säsonger, och byxor i en säsong. Enda problemet jag har haft är att ryggskyddet skavde sönder membranet i ryggen tills jag åtgärdade den vassa punkten med tape. Sen så drogs en knapp ur snölåskonstruktionen för att byxorna är en storlek större (det blev spänn med andra ord). Förrutom det är jag grymt nöjd! Enkel och väldigt stilren design och konstruktion. Byxorna har två väldigt stora fickor om man nu har användning för sånt, jag hatar personligen grejer i fickor (man har ju en ryggsäck...). Jackan är utrustad med linsduk för puts i liften, en finess som man faktiskt saknar då man avänder andra jackor... Norröna kan väl sammanfattas med enkelt, funktionellt och stilrent. Lite höga priser, men du slipper se 3 andra i liftkön med samma jacka...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 329977, member: 46762"] Jag tror att jag har haft mina 3 säsonger, och det var först till denna säsongen som jag började vårda dem... De såg iofs. ut som två flådda nakenhundar, men det är inga hål i dem. Sen så har det kanske inte blivit så mycket slitande på dem tidigare, men vanskötta har de iaf. varit! tompan14, för att inte det skall spåra ut totalt och vi köttar in oss totalt i Hestra så skall jag börja med att ge ett svar/tips om kläder. Jag kör Norröna, har haft jackan i två säsonger, och byxor i en säsong. Enda problemet jag har haft är att ryggskyddet skavde sönder membranet i ryggen tills jag åtgärdade den vassa punkten med tape. Sen så drogs en knapp ur snölåskonstruktionen för att byxorna är en storlek större (det blev spänn med andra ord). Förrutom det är jag grymt nöjd! Enkel och väldigt stilren design och konstruktion. Byxorna har två väldigt stora fickor om man nu har användning för sånt, jag hatar personligen grejer i fickor (man har ju en ryggsäck...). Jackan är utrustad med linsduk för puts i liften, en finess som man faktiskt saknar då man avänder andra jackor... Norröna kan väl sammanfattas med enkelt, funktionellt och stilrent. Lite höga priser, men du slipper se 3 andra i liftkön med samma jacka... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Funktionella skidkläder
Tillbaka
Topp