Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Funktionstumvantar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 615024" data-attributes="member: 74439"><p>Det som för mig funkat allra bäst är skalvantar!</p><p>Leta upp en passande skalvante i GoreTex eller dylikt, brukar finns helt okej vantar på de större sportkedjorna. Sprätta sedan upp dem och slit ut allt foder. Ta mormors hemstickade lovika vantar under din nya skalvante och det kommer aldrig vara kallt! Fördelen med skal är samma som med jackor eller byxor, du kan enkelt anpassa vad du har under efter rådande förhållanden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 615024, member: 74439"] Det som för mig funkat allra bäst är skalvantar! Leta upp en passande skalvante i GoreTex eller dylikt, brukar finns helt okej vantar på de större sportkedjorna. Sprätta sedan upp dem och slit ut allt foder. Ta mormors hemstickade lovika vantar under din nya skalvante och det kommer aldrig vara kallt! Fördelen med skal är samma som med jackor eller byxor, du kan enkelt anpassa vad du har under efter rådande förhållanden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Funktionstumvantar
Tillbaka
Topp