Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Funpark i Kitzbuhel?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cim02" data-source="post: 257118" data-attributes="member: 55334"><p>Tjena</p><p></p><p>Det finns en 2-3 hopp vid Horn, men de ör riktigt små och inte speciellt bra. Dessutom så preparerar de inte infarten till hoppen vilket gör att det är jävligt guppigt. Däremot så finns det en schysst park i en närliggande by. Kommer tyvärr inte ihåg vad stället heter, men det är samma ställe som har rodelbahn på kvällarna. Tror inte det gick att åka dit med liftsystemet utan man måste nog ta en buss, men om du vill ha en park är det helt klart värt det.</p><p></p><p>Ha det gött!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cim02, post: 257118, member: 55334"] Tjena Det finns en 2-3 hopp vid Horn, men de ör riktigt små och inte speciellt bra. Dessutom så preparerar de inte infarten till hoppen vilket gör att det är jävligt guppigt. Däremot så finns det en schysst park i en närliggande by. Kommer tyvärr inte ihåg vad stället heter, men det är samma ställe som har rodelbahn på kvällarna. Tror inte det gick att åka dit med liftsystemet utan man måste nog ta en buss, men om du vill ha en park är det helt klart värt det. Ha det gött! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Funpark i Kitzbuhel?
Tillbaka
Topp