Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fuskas det med snödjup?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_lagg" data-source="post: 1296396" data-attributes="member: 88096"><p>Vore ju kul med en lista med vilka som mäter snö opålitligt.</p><p>Man kan ju börja med en omröstning med subjektiva uppfattningar om skidorter som överdriver sina snödjup och sen försöker man validera/falsifiera med fakta. </p><p></p><p>Haha, eller så kör vi på som vanligt och gissar lite.</p><p>Ställen som jag har en uppfattning om att de överdriver (sorry skidorter - jag gillar er alla - speciellt ni som är små):</p><p>Bydalen</p><p>Nuolja</p><p>Riksgränsen</p><p>Storlien</p><p>Tännäskröket</p><p>Åre</p><p></p><p>Jag kan ha fel och grundar kanske mina uppfattningar på tillfälligheter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_lagg, post: 1296396, member: 88096"] Vore ju kul med en lista med vilka som mäter snö opålitligt. Man kan ju börja med en omröstning med subjektiva uppfattningar om skidorter som överdriver sina snödjup och sen försöker man validera/falsifiera med fakta. Haha, eller så kör vi på som vanligt och gissar lite. Ställen som jag har en uppfattning om att de överdriver (sorry skidorter - jag gillar er alla - speciellt ni som är små): Bydalen Nuolja Riksgränsen Storlien Tännäskröket Åre Jag kan ha fel och grundar kanske mina uppfattningar på tillfälligheter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fuskas det med snödjup?
Tillbaka
Topp