Hasse_Lindborg Aktiv medlem 2011-02-19 FWQ Live.. #1 Live sändning från Monte Rosa.. http://www.bapufilm.com/jwplayer/vmx2011live.html
Hasse_Lindborg Aktiv medlem 2011-02-19 FWQ Live.. #5 Brädåkarna nu. Du skulle ha sett damerna Vänta på herrarna så hoppas vi på action...
RandoScando Turtok 2011-02-19 FWQ Live.. #6 Hasse_Lindborg sa: Hahaahah Monte Rosa ligger iofs i Italien men Klicka för att se resterande... Jag vet, men men jag tyckte verkligen att det där _inte_ lät som italienska :S Ah well, vilken tur att jag inte är lingvist!
Hasse_Lindborg sa: Hahaahah Monte Rosa ligger iofs i Italien men Klicka för att se resterande... Jag vet, men men jag tyckte verkligen att det där _inte_ lät som italienska :S Ah well, vilken tur att jag inte är lingvist!
D Deleted member 65291 Guest 2011-02-19 FWQ Live.. #8 någon annan som också får "server not found" för att sedan inte kunna se streamen?
Nojlas Aktiv medlem 2011-02-19 FWQ Live.. #10 Var tvungen att stänga av ljudet... "bopedipaaapi, bibediboopi tuttifruttimammamia..."
Hasse_Lindborg Aktiv medlem 2011-02-20 FWQ Live.. #14 Schweizare var han tydligen... Och vann gjorde han.... Karuuma kom tvåa...