Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
FWQ nu jävlar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersMalmberg1" data-source="post: 1135835" data-attributes="member: 159503"><p>Ledsen för sent svar men midsommar kan vara lite krävande ibland..... </p><p></p><p>Som linkan skrev delar man upp tävlingar efter ranking. jag har inte kört så lär börja med 1 or och 2 or. veriber veckan eller liknande är perfekt för att man ska få in en fot men dessa tävlingar ligger inte uppe en så man får hålla lite koll när det släpps. </p><p></p><p>var gäller att ha en bas är jag kluven. jag ser gärna att man åker några dagar på tävlingsberget innan man tävlar, men att betala en lägenhet eller dylikt en hel säsong för att ha en bas känns sådär. särskilt om man som jag vill, vara och köra i asien och usa/canada. det är dyrt men mäktigt att åka runt så om man kan göra det billigt på något viss hade det varit grymt. </p><p></p><p>att göra en budgetkalkyl är svårt, då jag inte riktigt vet vart tävlingar kommer gå. men totalt gick en 40 stycken tävlingar föra säsongen så finns lite att välja på även detta år med misstänker jag. Man skulle kunna lägga upp säsongen typ såhär: </p><p></p><p>veriber FREERIDE week ish 5- 15 januari ---------> går det bra -----> 2-3 * som dyker upp i början på feb förhoppningsvis , alperna eller asien nord syd amerika det spelar igen roll här vill ja va flexibel . går dessa bra finns det dessa 4* stjärniga godingar.... </p><p></p><p>ARC 1950, Les Arcs i Frankrike 02-04 februari</p><p>Hochfügen, Österrike 10-11 februari</p><p>Jasna, Slovakien 23-25 februari</p><p>Nendaz, Schweiz 16-21 Mars</p><p>Obergurgl-Hochgurgl, Österrike 06-09 april</p><p></p><p>Men att ens ta sig till en 4 stjärnig kan ta tid så det bror helt på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersMalmberg1, post: 1135835, member: 159503"] Ledsen för sent svar men midsommar kan vara lite krävande ibland..... Som linkan skrev delar man upp tävlingar efter ranking. jag har inte kört så lär börja med 1 or och 2 or. veriber veckan eller liknande är perfekt för att man ska få in en fot men dessa tävlingar ligger inte uppe en så man får hålla lite koll när det släpps. var gäller att ha en bas är jag kluven. jag ser gärna att man åker några dagar på tävlingsberget innan man tävlar, men att betala en lägenhet eller dylikt en hel säsong för att ha en bas känns sådär. särskilt om man som jag vill, vara och köra i asien och usa/canada. det är dyrt men mäktigt att åka runt så om man kan göra det billigt på något viss hade det varit grymt. att göra en budgetkalkyl är svårt, då jag inte riktigt vet vart tävlingar kommer gå. men totalt gick en 40 stycken tävlingar föra säsongen så finns lite att välja på även detta år med misstänker jag. Man skulle kunna lägga upp säsongen typ såhär: veriber FREERIDE week ish 5- 15 januari ---------> går det bra -----> 2-3 * som dyker upp i början på feb förhoppningsvis , alperna eller asien nord syd amerika det spelar igen roll här vill ja va flexibel . går dessa bra finns det dessa 4* stjärniga godingar.... ARC 1950, Les Arcs i Frankrike 02-04 februari Hochfügen, Österrike 10-11 februari Jasna, Slovakien 23-25 februari Nendaz, Schweiz 16-21 Mars Obergurgl-Hochgurgl, Österrike 06-09 april Men att ens ta sig till en 4 stjärnig kan ta tid så det bror helt på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
FWQ nu jävlar.
Tillbaka
Topp