Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fy skäms hammarby backens personal !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 504635" data-attributes="member: 74439"><p>vad gjorde du inte? Frågade om lov, eller använde frågetecken? Eller någonting helt annat?</p><p>Så bara för att man skriver om skidor så kan man uttrycka sig på mindre trevliga sätt lite hur som helst?</p><p></p><p>Tanken har inte slagit dig att personalen i hammarbybacken kanske har ett juridiskt ansvar? Att du som privatperson själv ändrar svårighetsgraden på en box i parken kanske kan ställa till problem? Försök tänka lite längre än bara MIG! JAG! MITT! så hittar du säkert många anledningar till att personalen sa ifrån.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 504635, member: 74439"] vad gjorde du inte? Frågade om lov, eller använde frågetecken? Eller någonting helt annat? Så bara för att man skriver om skidor så kan man uttrycka sig på mindre trevliga sätt lite hur som helst? Tanken har inte slagit dig att personalen i hammarbybacken kanske har ett juridiskt ansvar? Att du som privatperson själv ändrar svårighetsgraden på en box i parken kanske kan ställa till problem? Försök tänka lite längre än bara MIG! JAG! MITT! så hittar du säkert många anledningar till att personalen sa ifrån. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fy skäms hammarby backens personal !
Tillbaka
Topp