Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fy skäms hammarby backens personal !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rullator" data-source="post: 504644" data-attributes="member: 84609"><p>Det var kanske 10 jibbers i backen den dagen och alla var duktiga. Alla ville ha en kick och ha den framgrävd så att det inte bara vara en planka i snön. När dom gav spaden till mig så sa jag att jag skulle bygga en lite större kick dom sa gör som du vill. Juridiskt ansvar kanske dom har ja men då skulle dom inte ge mig spaden för dom visste ju att jag skulle öka svårighets graden. Eller jag kanske är helt ute och cyklar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rullator, post: 504644, member: 84609"] Det var kanske 10 jibbers i backen den dagen och alla var duktiga. Alla ville ha en kick och ha den framgrävd så att det inte bara vara en planka i snön. När dom gav spaden till mig så sa jag att jag skulle bygga en lite större kick dom sa gör som du vill. Juridiskt ansvar kanske dom har ja men då skulle dom inte ge mig spaden för dom visste ju att jag skulle öka svårighets graden. Eller jag kanske är helt ute och cyklar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fy skäms hammarby backens personal !
Tillbaka
Topp