Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fy skäms hammarby backens personal !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Allemaaan" data-source="post: 504814"><p>nej dom visste inte att du skulle ändra kicken till en rail som du gjorde, du sa som du har skrivit: "jag ska bygga en lite större kick"</p><p></p><p>men herregud, då sitter man inte här på forumet och grinar för det... lovar att det var så att pistvakten inte förstod riktigt vad du höll på med och han sa till dig därför... du får ju fan ta en diskussion med pistvakten och säga vad du höll på med och stå upp för det du gjorde istället för att gå hem och lägga upp denna tråd!, lovar att han trodde du gjorde något annat bara! herregud... finns större saker man kan lacka på...</p><p></p><p></p><p>nej dom visste inte att du skulle ändra kicken till en rail som du gjorde, du sa som du har skrivit: "jag ska bygga en lite större kick" </p><p></p><p>dom kan lika väl tro att du ville bygga ett hoppp ute i skogen... du verkar vara lite otydlig... men men du kanske pekade eller nåt... i så fall sorry...</p><p></p><p><strong>jag kan ha fått nåt om bakfoten eller helt enkelt inte läst på tillräckligt, så ta det lungt om jag är ute och cyklar totalt!</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Allemaaan, post: 504814"] nej dom visste inte att du skulle ändra kicken till en rail som du gjorde, du sa som du har skrivit: "jag ska bygga en lite större kick" men herregud, då sitter man inte här på forumet och grinar för det... lovar att det var så att pistvakten inte förstod riktigt vad du höll på med och han sa till dig därför... du får ju fan ta en diskussion med pistvakten och säga vad du höll på med och stå upp för det du gjorde istället för att gå hem och lägga upp denna tråd!, lovar att han trodde du gjorde något annat bara! herregud... finns större saker man kan lacka på... nej dom visste inte att du skulle ändra kicken till en rail som du gjorde, du sa som du har skrivit: "jag ska bygga en lite större kick" dom kan lika väl tro att du ville bygga ett hoppp ute i skogen... du verkar vara lite otydlig... men men du kanske pekade eller nåt... i så fall sorry... [b]jag kan ha fått nåt om bakfoten eller helt enkelt inte läst på tillräckligt, så ta det lungt om jag är ute och cyklar totalt![/b] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fy skäms hammarby backens personal !
Tillbaka
Topp