Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fylla igen reva på belagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 4807" data-attributes="member: 10565"><p>Du måste lämna in dem till en proffessionell skidbutik för a´tt de ska kunna fixa det, det funkar inte med belagsstavar och dyl. </p><p></p><p>På skidaffären klipper de till en bit belag och passar in i det gamla belag och limmar fast. Du skulle säkert kunna göre det själv om du drog loss belag från nån gammal skida.....men mitt råd är: Lämna in! Du tjänar på det även om det verkar dyrt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 4807, member: 10565"] Du måste lämna in dem till en proffessionell skidbutik för a´tt de ska kunna fixa det, det funkar inte med belagsstavar och dyl. På skidaffären klipper de till en bit belag och passar in i det gamla belag och limmar fast. Du skulle säkert kunna göre det själv om du drog loss belag från nån gammal skida.....men mitt råd är: Lämna in! Du tjänar på det även om det verkar dyrt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fylla igen reva på belagen
Tillbaka
Topp