Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fynda en fartstabil skida på rean
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1036705" data-attributes="member: 99032"><p>Oki, jag förstår, men bara för att jag eller någon annan stortrivs på ett par skidor av en viss sort betyder inte alls att du gör det! </p><p></p><p>Angående din andra farhåga så kan du till viss del kringgå den genom att välja ett beg alternativ, eller nästan nytt/demo som <a href="https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=116467" target="_blank">de här t.ex.</a> Köper du bra prylar beg behöver du inte torska många hundralappar om valet slår snett. Mitt tips blir därför att hålla stenkoll på köp&sälj, +blocket och liknande, vid sidan om de råd du får här!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1036705, member: 99032"] Oki, jag förstår, men bara för att jag eller någon annan stortrivs på ett par skidor av en viss sort betyder inte alls att du gör det! Angående din andra farhåga så kan du till viss del kringgå den genom att välja ett beg alternativ, eller nästan nytt/demo som [url=https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=116467]de här t.ex.[/url] Köper du bra prylar beg behöver du inte torska många hundralappar om valet slår snett. Mitt tips blir därför att hålla stenkoll på köp&sälj, +blocket och liknande, vid sidan om de råd du får här! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fynda en fartstabil skida på rean
Tillbaka
Topp