Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Fynda pistskidor och pjäxor nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopiNieminen" data-source="post: 1203781" data-attributes="member: 164371"><p>Ok. Vemdalen hade testhelgen 29/11-30/11, men det kan vara sent om man ska åka i glaciärer innan dess.</p><p>Jag provade Deacon 84 som jag tyckte inte om men Deacon 72 och Deacon 76 var trevliga, Älskar Extrem Frontier 85, gillade väldigt mycket Elan Wingman 82 CTI, dessa två slog Völkls Deacon modellerna glasklart.</p><p>Jag själv har två par Hendryx 917 172cm och 180cm och ett par Extrem second opinion 108 med Shift, pjäxorna är Head R2 RD och Atomic Hawx Ultra XTD 130.Men jag kan ändå inte säga vad är bästa märket, utan bara berätta vad jag själv trivs med och jag har provat mig fram till detta. Förstår att man vill göra klipp nu och det är ganska bra att göra det nu, för om du inte skulle gilla skidorna du köpte nu, så går du inte så mycket back när du säljer dem vidare.</p><p>Jag köpte faktiskt Deacon 84 med 25% rabatt i höstas just med tanken att jag kan sälja dem med mindre förlust om jag inte gillade dem, och som tur var det för mycket klapp i främre bindningen (systembindning), så jag lämnade tillbaka dem oprovade, provade dem sen i Vemdalen och blev lycklig över att jag inte behöll dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopiNieminen, post: 1203781, member: 164371"] Ok. Vemdalen hade testhelgen 29/11-30/11, men det kan vara sent om man ska åka i glaciärer innan dess. Jag provade Deacon 84 som jag tyckte inte om men Deacon 72 och Deacon 76 var trevliga, Älskar Extrem Frontier 85, gillade väldigt mycket Elan Wingman 82 CTI, dessa två slog Völkls Deacon modellerna glasklart. Jag själv har två par Hendryx 917 172cm och 180cm och ett par Extrem second opinion 108 med Shift, pjäxorna är Head R2 RD och Atomic Hawx Ultra XTD 130.Men jag kan ändå inte säga vad är bästa märket, utan bara berätta vad jag själv trivs med och jag har provat mig fram till detta. Förstår att man vill göra klipp nu och det är ganska bra att göra det nu, för om du inte skulle gilla skidorna du köpte nu, så går du inte så mycket back när du säljer dem vidare. Jag köpte faktiskt Deacon 84 med 25% rabatt i höstas just med tanken att jag kan sälja dem med mindre förlust om jag inte gillade dem, och som tur var det för mycket klapp i främre bindningen (systembindning), så jag lämnade tillbaka dem oprovade, provade dem sen i Vemdalen och blev lycklig över att jag inte behöll dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Fynda pistskidor och pjäxor nu?
Tillbaka
Topp