Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Fynda pistskidor och pjäxor nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kungpulan" data-source="post: 1203870" data-attributes="member: 168490"><p>Kan rekommendera K2 ikonic 80ti eller 84ti. Är själv något av en medelmåtta och jag gick från hyrskidor till ett par 80ti och kände att jag utvecklades riktigt snabbt. Riktigt bra flyt när det är uppkört också, hur de funkar ni skogen kan jag inte uttala mig om då jag håller mig i pisten. Skidor + ingående monterade bindningar kostar ca 4100 kr hos tysken. </p><p>Du kan läsa på blister reviews om 84ti</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kungpulan, post: 1203870, member: 168490"] Kan rekommendera K2 ikonic 80ti eller 84ti. Är själv något av en medelmåtta och jag gick från hyrskidor till ett par 80ti och kände att jag utvecklades riktigt snabbt. Riktigt bra flyt när det är uppkört också, hur de funkar ni skogen kan jag inte uttala mig om då jag håller mig i pisten. Skidor + ingående monterade bindningar kostar ca 4100 kr hos tysken. Du kan läsa på blister reviews om 84ti [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Fynda pistskidor och pjäxor nu?
Tillbaka
Topp