Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Fynda pistskidor och pjäxor nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopiNieminen" data-source="post: 1204026" data-attributes="member: 164371"><p>Ja, men där kan ju olika märken spela roll också, eftersom flextalen är inte någon som helst standard. Så, jag säger att sunt förnuft precis som med allt annat med i livet. Tyvärr är det bara du själv som vet hur bra åkare du är och hur du vill utvecklas. Är man nöjd med den åkning som man åker idag, då ska man köpa grejer för dagsformen. Med detta sagt dra jag lite tillbaka mitt påstående ovan. Men med sunt förnuft kommer man långt med. Pillard du har rätt om man man låter sin utrustning styra utvecklingen utan att prova sina gränser själv. Det är så jag lever mitt liv i alla fronter, alltså jag kör in i kaklet med allt jag gör och tycker inte att utrustningen ska begränsa mina utövningar.</p><p>Klart kan man köpa grejer för alla steg, men jag själv brukar köpa snäppet värre än min nivå är, sen när jag har nått toppen av produkten, så köper jag värstingen. Som sagt vi åker olika mycket och utvecklas i olika takt. Jag åkte 37 dagar i år och utvecklades ur ett par mina butiksracepjäxor och märkte att mina turpjäxor är för mjuka att åka i pist.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopiNieminen, post: 1204026, member: 164371"] Ja, men där kan ju olika märken spela roll också, eftersom flextalen är inte någon som helst standard. Så, jag säger att sunt förnuft precis som med allt annat med i livet. Tyvärr är det bara du själv som vet hur bra åkare du är och hur du vill utvecklas. Är man nöjd med den åkning som man åker idag, då ska man köpa grejer för dagsformen. Med detta sagt dra jag lite tillbaka mitt påstående ovan. Men med sunt förnuft kommer man långt med. Pillard du har rätt om man man låter sin utrustning styra utvecklingen utan att prova sina gränser själv. Det är så jag lever mitt liv i alla fronter, alltså jag kör in i kaklet med allt jag gör och tycker inte att utrustningen ska begränsa mina utövningar. Klart kan man köpa grejer för alla steg, men jag själv brukar köpa snäppet värre än min nivå är, sen när jag har nått toppen av produkten, så köper jag värstingen. Som sagt vi åker olika mycket och utvecklas i olika takt. Jag åkte 37 dagar i år och utvecklades ur ett par mina butiksracepjäxor och märkte att mina turpjäxor är för mjuka att åka i pist. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Fynda pistskidor och pjäxor nu?
Tillbaka
Topp