Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fyra försäsongshelger i ord - skidtest 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 604941" data-attributes="member: 12152"><p>Ännu en försäsong är till ända och det har blivit dags att sammanfatta intrycken från skidtestarhelgerna. Det har blivit något av en tradition för min del att skriva ner intryck och upplevelser efter att ha åkt igenom en del av säsongens nyheter i skidhyllorna. Dels för att jag tycker att det är roligt att skriva om skidor, dels för att jag gillar att ha ett eget arkiv av åsikter och dels för att försöka bidra med lite längre texter på forumet på Freeride. Ett inlägg av den här typen växer gärna iväg ganska rejält i längd och det tar tid att sammanställa. Därför har det dröjt några veckor innan jag har hunnit sammanställa alla tankar kring de skidor som testats. Just i år är texten för övrigt skriven i en husbil under en tvåveckors snöjakt i Alperna...</p><p></p><p>Jag lägger ett kort inlägg som start så att man slipper scrolla igenom hela testet om kommentarerna överstiger en sida senare (tack för det tipset förra året, vem det nu var...)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 604941, member: 12152"] Ännu en försäsong är till ända och det har blivit dags att sammanfatta intrycken från skidtestarhelgerna. Det har blivit något av en tradition för min del att skriva ner intryck och upplevelser efter att ha åkt igenom en del av säsongens nyheter i skidhyllorna. Dels för att jag tycker att det är roligt att skriva om skidor, dels för att jag gillar att ha ett eget arkiv av åsikter och dels för att försöka bidra med lite längre texter på forumet på Freeride. Ett inlägg av den här typen växer gärna iväg ganska rejält i längd och det tar tid att sammanställa. Därför har det dröjt några veckor innan jag har hunnit sammanställa alla tankar kring de skidor som testats. Just i år är texten för övrigt skriven i en husbil under en tvåveckors snöjakt i Alperna... Jag lägger ett kort inlägg som start så att man slipper scrolla igenom hela testet om kommentarerna överstiger en sida senare (tack för det tipset förra året, vem det nu var...) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fyra försäsongshelger i ord - skidtest 2010
Tillbaka
Topp