Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fysiken bakom skråande
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bedlam" data-source="post: 1058353" data-attributes="member: 61561"><p>Åker både och att det skulle gå saktare att skråa SB håller jag inte med om.. </p><p>Och när jag åker skidor med SB åkare och man går ut först I skrå kommer de alltid nån SB I full patte som får lyfta ett steg.</p><p>Däremot är det sjukt mycket jobbigare att skråa SB tårskär, vaderna brinner så det är svårt att pumpa fart och med tanke på bara ett skär spanner du hela kroppen på ett sätt du inte gör med skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bedlam, post: 1058353, member: 61561"] Åker både och att det skulle gå saktare att skråa SB håller jag inte med om.. Och när jag åker skidor med SB åkare och man går ut först I skrå kommer de alltid nån SB I full patte som får lyfta ett steg. Däremot är det sjukt mycket jobbigare att skråa SB tårskär, vaderna brinner så det är svårt att pumpa fart och med tanke på bara ett skär spanner du hela kroppen på ett sätt du inte gör med skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fysiken bakom skråande
Tillbaka
Topp