Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
G3 Zenoxide
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="molle-r" data-source="post: 617574" data-attributes="member: 42729"><p>Jo vi är ju en växande skara! Gå in och kolla min FB och se en del av mina telisåkande kompisar, dock mest USA /Canada. </p><p>mårten runkvist på fb.</p><p>Ang skidorna tror jag du gör ett gott val om du vill ha en allround skida med psitmöjligheter.(Black D)</p><p>Jag har provat "el hombre" en gång och blev glatt överrraskad.</p><p>Andra ok skidor enl mig är i stort sätt hela Karhus fetare serie.. Helt ok med centrerad på deras fetare modeller! </p><p>BD. något bak monterade när jag provade och tur var det då dom behövde arbetas.</p><p>Hör av dig om du vill ha fler synpunkter eller dela med dig av dina!</p><p>Mvh</p><p>Målle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="molle-r, post: 617574, member: 42729"] Jo vi är ju en växande skara! Gå in och kolla min FB och se en del av mina telisåkande kompisar, dock mest USA /Canada. mårten runkvist på fb. Ang skidorna tror jag du gör ett gott val om du vill ha en allround skida med psitmöjligheter.(Black D) Jag har provat "el hombre" en gång och blev glatt överrraskad. Andra ok skidor enl mig är i stort sätt hela Karhus fetare serie.. Helt ok med centrerad på deras fetare modeller! BD. något bak monterade när jag provade och tur var det då dom behövde arbetas. Hör av dig om du vill ha fler synpunkter eller dela med dig av dina! Mvh Målle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
G3 Zenoxide
Tillbaka
Topp