Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
G41 kontra ???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PV13" data-source="post: 52781" data-attributes="member: 34500"><p>Dax att köpa nya skidor. Har kört på G41 188 i ett par säsonger nu och tycker de är helt suveräna. Vet inte riktigt vad jag ska välja i år, vill ha ett par för offpist inte så noga hur de går i pist. Har kollat lite på Völkl explosive men har inte haft möjlighet att prova dem. Gillar hårdheten på mina G41 så mjukare är jag tveksam till.</p><p>Hoppas någon har provat lite olika (behöver inte vara völkl) modeller och kan ge mig några bra tipps (gärna lite twintipp).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PV13, post: 52781, member: 34500"] Dax att köpa nya skidor. Har kört på G41 188 i ett par säsonger nu och tycker de är helt suveräna. Vet inte riktigt vad jag ska välja i år, vill ha ett par för offpist inte så noga hur de går i pist. Har kollat lite på Völkl explosive men har inte haft möjlighet att prova dem. Gillar hårdheten på mina G41 så mjukare är jag tveksam till. Hoppas någon har provat lite olika (behöver inte vara völkl) modeller och kan ge mig några bra tipps (gärna lite twintipp). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
G41 kontra ???
Tillbaka
Topp