Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Gå från 'vanlig' snowboard till alpin snowboard/carving snowboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pudersnorkel" data-source="post: 1093574" data-attributes="member: 140936"><p>Tja! </p><p>Jag köpte allt nytt till förra säsongen från Bluetomato, har åkt en del och fixat med inställningar och vinklar för att hitta rätt.</p><p>Har väl inget relevant att jämföra med förutom en Kneissl slalombräda från 90-talet. Men har kört en del freeridebräda med softboots och jämför man med det så är det natt o dag. </p><p></p><p>Är väldigt nöjd med min uppsättning, de jag ev funderar på att skaffa är nya plattbindningar med step-in häldel för bekvämlighets skull.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pudersnorkel, post: 1093574, member: 140936"] Tja! Jag köpte allt nytt till förra säsongen från Bluetomato, har åkt en del och fixat med inställningar och vinklar för att hitta rätt. Har väl inget relevant att jämföra med förutom en Kneissl slalombräda från 90-talet. Men har kört en del freeridebräda med softboots och jämför man med det så är det natt o dag. Är väldigt nöjd med min uppsättning, de jag ev funderar på att skaffa är nya plattbindningar med step-in häldel för bekvämlighets skull. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Gå från 'vanlig' snowboard till alpin snowboard/carving snowboard?
Tillbaka
Topp