Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Gå från vulcan till Fischer traverse carbon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SNUGEN" data-source="post: 1082679" data-attributes="member: 98569"><p>Yes, asså jag förstår helt att dem skulle vara annorlunda och att dem inte är lika dämpande eller styva. Samtidigt överväger jag om jag inte skulle kunna stå ut med dem den lilla tiden som jag spenderar i pisten. Är trots allt en person som älskar att ha min utrustning så enkel som möjligt både i mängd och utförande och anpassar mig gärna utifrån den inom rimliga gränser. </p><p></p><p>Skulle du dock säga att problemet är styvheten lateralt, styvheten framåt eller bristen på dämpning? </p><p></p><p>Jag antar att ett rimligt alternativ skulle vara att inskaffa ett par och slutar det med att vulcansen blir stående i garderoben så får man väl sälja dem då. </p><p></p><p>Någon annan som åkt pjäxan och vill lämna en kort beskrivning eller någon annan med tankar om valet utifrån liknande pjäxor?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SNUGEN, post: 1082679, member: 98569"] Yes, asså jag förstår helt att dem skulle vara annorlunda och att dem inte är lika dämpande eller styva. Samtidigt överväger jag om jag inte skulle kunna stå ut med dem den lilla tiden som jag spenderar i pisten. Är trots allt en person som älskar att ha min utrustning så enkel som möjligt både i mängd och utförande och anpassar mig gärna utifrån den inom rimliga gränser. Skulle du dock säga att problemet är styvheten lateralt, styvheten framåt eller bristen på dämpning? Jag antar att ett rimligt alternativ skulle vara att inskaffa ett par och slutar det med att vulcansen blir stående i garderoben så får man väl sälja dem då. Någon annan som åkt pjäxan och vill lämna en kort beskrivning eller någon annan med tankar om valet utifrån liknande pjäxor? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Gå från vulcan till Fischer traverse carbon
Tillbaka
Topp