Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Gå med Snowboard boots
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ride-or-die-trying" data-source="post: 1146392" data-attributes="member: 168955"><p>Hej</p><p>Jag går (rätt mkt) i mina snowboard boots</p><p>Är det dumt att göra det om man inte vill förstöra flexet i dom? Jag väger typ 65kg</p><p>Går ca 10 min till bussen 3-5 dagar i veckan.</p><p>Nu har jag Thirtytwo Light som redan är mjuka och dom har jag till min jibbbräda (smokin hooligan) så kanske inte gör så mkt </p><p>Men ska nog köpa thirtytwo tm2 till min Lib tech T rice pro. Och då kanske det är dumt? </p><p></p><p>Funderar även på thirtytwo leached, </p><p>Någon som har erfarenhet på skillnaden på dom 2? </p><p></p><p>Och om någon provat union falcor bindningar </p><p>Så får ni gärna säga vad ni tycker om de. Då jag har beställt, lyckades hitta ett par Medium från Polen tyvärr slut överallt utom i usa</p><p></p><p>Och nej det är inte skönt att gå i dom då de passar perfekt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ride-or-die-trying, post: 1146392, member: 168955"] Hej Jag går (rätt mkt) i mina snowboard boots Är det dumt att göra det om man inte vill förstöra flexet i dom? Jag väger typ 65kg Går ca 10 min till bussen 3-5 dagar i veckan. Nu har jag Thirtytwo Light som redan är mjuka och dom har jag till min jibbbräda (smokin hooligan) så kanske inte gör så mkt Men ska nog köpa thirtytwo tm2 till min Lib tech T rice pro. Och då kanske det är dumt? Funderar även på thirtytwo leached, Någon som har erfarenhet på skillnaden på dom 2? Och om någon provat union falcor bindningar Så får ni gärna säga vad ni tycker om de. Då jag har beställt, lyckades hitta ett par Medium från Polen tyvärr slut överallt utom i usa Och nej det är inte skönt att gå i dom då de passar perfekt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Gå med Snowboard boots
Tillbaka
Topp